Sağlıkta kalite standartlarını eksiksiz biçimde birime uygulamak |
Birimimizin SKS ye uygun olarak yapılanmasını sağlamak |
Çalışanların memuniyet oranını artırmak Sağlık çalışanlarının sağlık taramalarının yapılmasını sağlamak |
Daha çok hastaya hizmet sağlamak, Tıbbi bakım ve Tıbbi destek sağlamak |
Hizmeti kolaylaştıracak tüm donanımı sağlamak |
Randevu zaman aralığının analizini yapmak ve iyileştirme çalışmalarına başlamak |
SKS de belirtilen eğitimlere tüm çalışanların katılımını sağlamak |
Personelin işine ve kişisel gelişimine katkı sağlayacak eğitimlere katılımlarının sağlanması |
Hastaların gideceği bölümlere güvenli bir şekilde ulaşmasını sağlamak |
Daha Kaliteli Sağlık Hizmeti sunmak |
Personellerin sertifikasyon durumlarına, yeteneklerine ve isteklerine uygun alanlarda çalıştırılmalarını sağlamak |
Düzeltici önleyici faaliyetlerin takibini yapmak ve çözüme kavuşturmak |